Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання електронних комунікаційних послуг (для абонентів—фізичних осіб)
Цей договір є офіційною пропозицією (офертою) ТОВ «СТАРГРУП» – Постачальника ЕКП/Оператора, якого внесено до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг від 26.07.2022 р., Ліцензія Провайдера програмної послуги Серії НРNo00217-п, дійсна до 01.09.2025 року, адресованою будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти договір про надання послуги доступу до мережі Інтернет, який укладається шляхом надання згоди Абонента на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом
акцепту (прийняття) всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника Сторонами. 1. Терміни та визначення.
- 1.1. Публічний договір (надалі – Договір) – типова угода про надання доступу до мережі Інтернет та кабельного телебачення, укладена між Оператором і Абонентом на умовах Публічної оферти в момент акцепту Абонентом її умов.
- 1.2. Публічна оферта — пропозиція Постачальника ЕКП (викладена на сайті Постачальника ЕКП), адресована невизначеному колу фізичних осіб, укласти Договір на визначених умовах.
- 1.3. Акцепт (прийняття, укладення) Публічного договору про надання електронних комунікаційних послуг – повне й беззастережне прийняття умов Публічного договору про надання електронних комунікаційних послуг Абонентом шляхом здійснення Абонентом процедури реєстрації або здійснення процедури перереєстрації та/або факт сплати грошової суми Абонентом за Послугу та/або фактичне отримання Абонентом Послуг Оператора. Процедура реєстрації або перереєстрації полягає в наданні та підписанні Заяви–замовлення про приєднання до Договору, наданої при підключенні Абонента до мережі Оператора, наведеної в Додатку No1 до Договору про надання електронних комунікаційних послуг, і одержанні Абонентом номера Особового рахунку. Акцепт Публічного договору про надання електронних комунікаційних послуг свідчить про те, що Абонент отримав інформацію про Послуги, що надаються, був ознайомлений з Тарифами та умовами Договору, вони йому зрозумілі та він зобов’язується їх виконувати. Акцепт Публічного договору підтверджує, що інформація, зазначена Абонентом у Заяві-замовленні про приєднання до Договору, є достовірною.
- 1.4. Абонент – споживач Послуг (фізична особа), який:
● здійснив процедуру реєстрації (перереєстрації), яка є свідоцтвом повного й беззастережного Акцепту (прийняття) умов Договору;
- ● був підключений до обладнання Оператора;
- ● отримує Послуги на умовах, визначених у цьому Договорі.
- 1.5. Послуга – забезпечення Оператором отримання замовленої Абонентом послуги надання доступу до мережі Інтернет та кабельного телебачення з використанням мережі Оператора, за умови наявності Технічної можливості одержання Послуги.
- 1.6. Додаткова послуга – забезпечення Оператором технічної можливості зміни Абонентом додаткових характеристик замовлених Послуг.
- 1.7. Електронна комунікаційна мережа (надалі – ЕКМ) – сукупність обладнання, майна і споруд зв’язку Оператора, технологічно об’єднаних для забезпечення надання Абонентам Послуг і Сервісів.
- 1.8. Електронна комунікаційна послуга (надалі – ЕКП) — послуга, що полягає в прийманні та/абопередачі інформації через електронні комунікаційні мережі.
- 1.9. Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв’язана глобальнимадресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.
- 1.10. Технічна можливість одержання Послуги – знаходження Абонента в зоні дії Мережі Оператора і використання для доступу до Послуги налаштованого устаткування Абонента й програмногозабезпечення.
- 1.11. Постачальник електронних комунікаційних послуг (надалі – Постачальник ЕКП/Оператор) —суб’єкт господарювання, який фактично надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг.
1.12. Підключення до Послуги – комплекс дій Оператора, що полягає у прокладанні кабелю від обладнання Оператора до приміщення Абонента, надання Абоненту кабелю довжиною до 10 м (при необхідності, на розсуд Оператора та/або у разі відсутності власного кабелю у Абонента), для самостійного прокладання по приміщенню Абонентом, підключення до мережі Оператора шляхом надання Абоненту одного порту в обладнанні Оператора.
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
- 1.13. Устаткування Абонента (обладнання) – електронний пристрій (роутер, комп’ютер, ноутбук, тощо) із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet (802.3, 100BASE-TX, 1000BASE-T) з роз’ємом RJ-45 (8P8C), або модулем розширення для встановлення Мережевої карти.
- 1.14. Зона дії Послуги – географічна зона електронної комунікаційної мережі Оператора.
- 1.15. Сайт Оператора – web-сайт Оператора в мережі Інтернет, на якому знаходиться вся необхідна інформація для використання Послуги. Розміщений в мережі Інтернет за адресою:https://simnet.kiev.ua
- 1.16. Особистий кабінет – web-сторінка на сайті Оператора, що містить актуальну інформацію про Послуги, поточний стан Особового рахунку Абонента та іншу інформацію. Доступ в Особистий кабінет здійснюється за адресою: https://my.simnet.kiev.ua
- 1.17. Особовий рахунок – рахунок, призначуваний Оператором у білінговій системі Оператора, на якому фіксуються авансові платежі Абонента та суми коштів, що утримані (списані) з даних платежів, як оплата за надані Послуги та Сервіси.
- 1.18. Технічна підтримка Оператора:
1.18.1. Телефон: (044) 224-84-34, (098) 6-4444-71, (066) 6-4444-70, (093) 6-4444-70 1.18.2. Електронна пошта – support@simnet.kiev.ua - 1.19. Аванс – попередній грошовий внесок Абонента в рахунок наданих у майбутньому послуг Оператора.
- 1.20. Тарифний план – сукупність цінових умов та тарифів, що встановлюють обсяг та вартість Послуг та Сервісів, правила їх застосування, способи розрахунків, особливості тарифікації, та іншаінформацію, які затверджуються Оператором самостійно, та оприлюднюються на Сайті Оператора.
- 1.21. Абонентна плата – фіксований платіж, який може встановлювати Постачальник електронних комунікаційних послуг для Абонента за доступ на постійній основі до електронних комунікаційнихпослуг незалежно від факту їх отримання;
- 1.22. Скорочення переліку послуг – зупинення надання Оператором Послуг та Сервісів на період та увипадках, передбачених цим Договором, Законом України “Про електронні комунікації” та Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, із забезпеченням технічної можливості поновлення їх надання Абонентові. Під час скорочення надання Послуг абонент залишається підключеним до Мережі Оператора, має доступ до Сайту Оператора та Особистого кабінету через Мережу Оператора.
- 1.23. Припинення надання послуг – остаточне припинення Оператором, надання Абоненту однієї/кількох або всіх Послуг та Сервісів.
- 1.24. Приміщення Абонента – приміщення, яке належить Абоненту на праві власності або використовується Абонентом на іншій законній підставі.
- 1.25. Додаткові Послуги та Сервіси Оператора:
- 1.25.1. Статична зовнішня ІР-адреса – це призначена на постійній основі адреса пристрою вкомп’ютерній мережі. Даний тип адреси означає, що вона не змінює своє значення протягом часу, і дана адреса завжди ідентифікує один і той же пристрій, котрому вона була призначена початково. Надання Статичної ІР адреси є платною послугою.
- 1.25.2. Додатковий контент-сервіс (надалі – Сервіс) – доступ до перегляду Контенту в онлайн- режимі через мережу Інтернет (OTT). Сервіс надається додатково до Послуги на підставі агентського договору між Оператором та Партнером та регулюється Угодою про надання Додаткового сервісу. Сервіс надається Абонентам для особистого некомерційного використання. Надання Сервісу можливе виключно за наявності підключення до мережі Інтернет та абонентського обладнання (зокрема, STB, Smart телевізор де встановлений програмний додаток).
- 1.25.3. Кабельна мережа – багатоканальна телемережа (кабельна) – телекомунікаційна мережа загального користування, призначена для передавання телерадіопрограм, а також надання інших телекомунікаційних і мультимедійних послуг, здатна забезпечити одночасну трансляцію більше ніж однієї телерадіопрограми і може інтегруватися з іншими телекомунікаційними мережами загального користування.
- 1.26. Контент – аудіовізуальні твори (фільми, серіали, анімаційні твори, тощо), що зберігаються на сервері або показ яких забезпечується через сервер Партнера.
- 1.27. Партнер (Контент-партнер) – Юридичні особи, за допомогою та за рахунок яких здійснюється комплекс організаційних, технічних, правових заходів щодо агрегування контенту Правовласників (як лінійного так і нелінійного) з метою надання до нього доступу Абонентам.
2. Предмет договору.
2.1. Оператор надає Абонентові послуги з цілодобового доступу до Мережі Оператора, замовлені Послуги доступу до мережі Інтернет та кабельного телебачення відповідно до Тарифного плану та
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
Додаткові сервіси. Перелік та вартість Послуг і Сервісів наведено на сайті Оператора та/або у
Особистому кабінеті Абонента.
2.2. Оператор має право для виконання своїх зобов’язань перед Абонентом за цим Договором залучати
третіх осіб, які діють від імені Оператора на базі його ресурсів, виключно в рамках діючого законодавства України, що регулюють надання електронних комунікаційних послуг Абонентам, залишаючись відповідальним перед Абонентом за якість наданої Послуги. Оплата Абонентом третій особі, яка була залучена Оператором в рамках цього Договору є належним виконанням обов’язку Абонента перед Оператором.
3. Загальні положення.
- 3.1. Ця Публічна оферта адресована всім фізичним особам, що бажають скористатися Послугою і мають технічну можливість одержання Послуги.
- 3.2. Термін дії умов Публічної оферти обмежений. Від дати досягнення від’ємного балансу Особового рахунку Абонента надання послуг скорочується на весь час існування такого балансу. Якщо протягом трьох місяців від дати скорочення надання Послуги Абонентом не буде відновлено позитивний баланс Особового рахунку, Оператор залишає за собою право на припинення надання Послуги та розірвання Договору в односторонньому порядку. При цьому, у випадку скорочення надання Послуги з вини Абонента – абонентна плата продовжує нараховуватися до моменту припинення (розірвання) Договору. Наступне отримання Послуги на умовах даної Публічної оферти таким Абонентом можливе лише після погашення існуючої заборгованості.
- 3.3. Протягом трьох місяців від дати скорочення надання Послуги Абоненту, Оператор залишає за собою право на фізичне відключення обладнання Абонента від мережі Оператора. В такому випадку, у разі виявлення Абонентом бажання продовжити отримання Послуги після поповнення Особового рахунку, надання Послуги буде відновлено шляхом повторного підключення до Послуги.
- 3.4. Всі зміни й доповнення до Публічної оферти публікуються на Сайті оператора в порядку, визначеному пунктом 8.11. Договору.
- 3.5. Всі умови Договору є обов’язковими як для Абонента, так і для Оператора. Перед початком користування Послугою Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами Договору, заповнити Заяву-замовлення про приєднання до Договору та з’ясувати технічну можливість підключення для надання Послуг.
4. Укладання та строк дії Договору.
- 4.1. Договір про надання Послуги, укладається шляхом Акцепту Абонентом цієї Публічної оферти, що містить всі істотні умови Договору та з усіх подальших змін, відповідно до п. 4.2. Договору, а також шляхом здійснення Абонентом процедури реєстрації або здійснення процедури перереєстрації, при підключенні до ЕКМ Оператора.
- 4.2. Повним і беззастережним акцептом цієї Публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є здійснення Абонентом процедури реєстрації або здійснення процедури перереєстрації та/або факт сплати грошової суми Абонентом за Послугу та/або фактичне отримання Абонентом Послуг Оператора.
- 4.3. Після з’ясування технічної можливості підключення, Абонент має можливість здійснити Акцепт цієї Публічної оферти.
- 4.4. Датою Акцепту дійсної Публічної оферти, визначеного п. 4.2. Договору, вважається дата укладання Договору. Договір, укладений Абонентом за допомогою Акцепту Публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
- 4.5. У випадку, якщо здійснено Акцепт Публічної оферти та не з’ясовано технічну можливість підключення, чи/або така можливість відсутня, Договір вважається неукладеним, та Оператор повертає Авансові кошти Абоненту у встановленому чинним законодавством України порядку.
- 4.6. Договір діє з дати здійснення Абонентом Акцепту Публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2, протягом всього часу збереження позитивного балансу на Особовому рахунку Абонента та протягом трьох місяців від дати досягнення від’ємного балансу Особового рахунку (під час скорочення надання Послуг).
5. Порядок надання Послуги.
5.1. До складу Послуги, відповідно до цієї Публічної оферти, не входить налаштування або діагностика обладнання Абонента, а також налаштування або діагностика програмного забезпечення, встановленого на обладнанні Абонента, подальше сервісне обслуговування та/або налаштування обладнання Абонента, продаж Абоненту додаткового обладнання.
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
- 5.2. Після здійснення Акцепту цієї Публічної оферти Оператор організовує, за допомогою працівників та/або підрядників Оператора, підключення Абонента до мережі Оператора для надання Послуги, протягом п’ятнадцяти робочих днів.
- 5.2.1. Для одержання Послуги Абоненту необхідно мати обладнання з вбудованим мережевимінтерфейсом Ethernet (100BASE-TX, 1000BASE-T) з роз’ємом RJ-45 (8P8C). У випадку відсутності в обладнанні вбудованого мережевого інтерфейсу, Абоненту необхідно придбати та встановити його у власне обладнання.
- 5.2.2. При підключенні Абонента до Послуги кабель прокладається до приміщення/квартири Абонента за зазначеною Абонентом адресою у Заяві-замовленні про приєднання до Договору, яку Абонент заповнює та підписує при підключенні до мережі Оператора.
- 5.2.3. Межею відповідальності Оператора при підключенні Абонента до ЕКМ Оператора є фізична межа приміщення/квартири Абонента. Відгалуження у приміщенні Абонента є власністю Абонента. Відгалуження від точки підключення у ЕКМ до місця входу кабеля у приміщення Абонента є власністю Оператора.
- 5.3. Для встановлення з’єднання з мережею Інтернет Абоненту необхідно встановити зв’язок між своїм обладнанням та мережевим обладнанням Оператора. Обладнання Абонента автоматично отримує мережеві реквізити для доступу до мережі Оператора.
- 5.4. Після встановлення з’єднання Абоненту для перегляду буде доступний Cайт оператора (у частині надання доступу до мережі Інтернет), у частині кабельного телебачення, перегляд телевізійних програм доступний після налаштування Телевізійного обладнання Абонента.
- 5.5. Для одержання Послуги Абоненту необхідно зареєструвати MAC-адресу обладнання в Особистому кабінеті, розміщеному на сайті Оператора, або пройти реєстрацію обладнання звернувшись до Технічної підтримки Оператора.
- 5.6. Налаштування програмного забезпечення й устаткування Абонента здійснюється Абонентом самостійно.
6. Додатковий контент-сервіс.
- 6.1. Додатковий контент-сервіс надається Контент-партнерами, які залучаються Оператором на підставі агентського договору між Оператором та Партнером та регулюється Угодою про надання Додаткового сервісу.
- 6.2. Партнер має право змінювати кількість та/або перелік Контенту, що входить до Додаткового контент-сервісу;
- 6.3. Партнер має право тимчасово припиняти надання Контенту у випадку проведення профілактичних робіт, у тому числі на ЕКМ Оператора, але не більше 36 (тридцять шість) годин на місяць;
- 6.4. Партнер має право через Оператора повністю припинити надання Сервісу у випадку втрати чинності ліцензій, дозволів та ліцензійних угод, необхідних Партнеру для забезпечення функціонування Сервісу.
- 6.5. Активація Додаткового контент-сервісу здійснюється через Особистий кабінет Абонента.
- 6.6. Право на отримання Сервісу Абонент має за умови, якщо:
- 6.6.1. Має доступ до мережі Інтернет;
- 6.6.2. Подав Оператору заявку через Особистий кабінет або Технічну підтримку;
- 6.6.3. Має обладнання з встановленим Програмним додатком (зокрема STB, Smart телевізор девстановлений програмний додаток);
- 6.6.4. Не має заборгованості за надану Оператором основну Послугу;
- 6.6.5. Облік споживання Сервісу Абонентом починається з дати активації Сервісу в Особистомукабінеті.
- 6.6.6. З дати активації Сервісу до щомісячної оплати за Послуги додається вартість Сервісу.
7. Права та Обов’язки Абонента.
- 7.1. Абонент зобов’язується самостійно налаштувати власне обладнання для користування Послугою/Сервісом та підтримувати це налаштування таким чином, щоб його мережеві параметри були завжди динамічними (по протоколу DHCP), в т.ч. в разі підключення статичної IP адреси, яка надається мережевим обладнанням Оператора з прив’язкою до МАС адреси обладнання Абонента.
- 7.2. Абонент зобов’язується при отриманні Послуги використовувати тільки обладнання, що має документи про сертифікацію, видані в порядку, установленому чинним законодавством України.
- 7.3. Абонент зобов’язується в процесі користування Послугою/Сервісу поважати інтереси Оператора, Партнерів та інших Абонентів і не порушувати їх права.
- 7.4. Абонент зобов’язується регулярно перевіряти власне обладнання (в тому числі роутери, відеореєстратори, DVR, IP-камери, системи збереження NAS, пристрої IoT та ін.) на віруси, трояни, ботнети, злам третіми особами та самостійно усувати їх.
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
- 7.5. Абонент зобов’язаний самостійно та регулярно, але не менше ніж один раз на місяць, перевіряти наявність змін та доповнень умов Договору. Фактом підтвердження ознайомлення та погодження зі змінами умов Договору є внесення Абонентної плати за наступний розрахунковий період (календарний місяць). Перевіряти за допомогою Особистого кабінету стан балансу власного Особового рахунку.
- 7.6. Абонент зобов’язується своєчасно оплачувати Послуги Оператора, та Додатковий контент-сервіс Партнера (у разі замовлення Додаткового контент-сервісу).
- 7.7. При користуванні Послугою/Сервісом Абоненту забороняється:
- 7.7.1. Використовувати Послугу/Сервіс в комерційних цілях, шляхом її перепродажу третім особам.
- 7.7.2. Використовувати Послугу/Сервіс як суб’єкт господарювання з виробничою метою.
- 7.7.3. Передавати й розміщувати в мережі Інтернет інформацію та програмне забезпечення, щомістить комп’ютерні віруси або інші шкідливі компоненти.
- 7.7.4. Використовувати Послугу для масового розсилання не запитуваних адресатами повідомленькомерційного, агітаційного та іншого характеру (спам).
- 7.7.5. Без дозволу власника відповідних прав посилати, публікувати, передавати, відтворювати абопоширювати, за допомогою Послуги, програмне забезпечення або інші матеріали, повністю,або частково захищені авторськими, або іншими правами.
- 7.7.6. Проводити розсилання рекламних, інформаційних і інших матеріалів іншим користувачаммережі Інтернет, крім випадків, коли адресати згодні одержати ці матеріали.
- 7.7.7. Відправляти за допомогою мережі Інтернет інформацію, розповсюдження, використання таволодіння якою суперечить чинному Українському або міжнародному законодавству.
- 7.7.8. Використовувати мережу Інтернет для поширення матеріалів, що ображають людську гідність, що пропагують насильство або екстремізм, що розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, що переслідують хуліганські та/або шахрайські цілі, матеріалівпорнографічного характеру.
- 7.7.9. Фальсифікувати свою IP-адресу, адреси, використовувані в інших мережевих протоколах, атакож іншу технічну інформацію при передачі даних у мережу Інтернет.
- 7.7.11. Здійснювати дії з метою зміни налаштування обладнання або програмного забезпеченняОператора або інші дії, які можуть викликати збої в їхній роботі.
- 7.7.12. Здійснювати спроби несанкціонованого доступу до ресурсів мережі Інтернет, проведення абоучасть у спробах несанкціонованого доступу до мережевого обладнання інших користувачів,мережевих атак, DDoS-атак, сканувань, підбору паролів тощо.
- 7.7.13. Використовувати наданий канал доступу до мережі Інтернет для розміщення серверів PROXY,VPN, ноди TOR та інших сервісів для передачі трафіку сторонніх користувачів мережіІнтернет.
- 7.7.14. Розміщувати комерційні web-сайти та сервіси на ресурсах (IP-адресах) мережі Оператора.
- 7.7.15. Організовувати публічні Wi-Fi зони для надання масового доступу до мережі Інтернетстороннім особам.
- 7.8. Абонент має право на вичерпну інформацію щодо змісту, якості, вартості та порядку надання Послугта Сервісів від Оператора, перевіряти за допомогою Особистого кабінету стан балансу власногоОсобового рахунку.
- 7.9. Абонент має право призупинити отримання Послуги від Оператора, без нарахування за цей термінАбонентної плати, не більше двох разів на календарний рік, та не частіше одного разу на 60 календарних днів, строком, який не перевищує один календарний місяць, за умови позитивного балансу рахунку Абонента.
- 7.10. Абонент має інші права передбачені чинним законодавством України.
8. Права та обов’язки Оператора.
- 8.1. Оператор зобов’язується з дати укладання цього Договору надавати Абоненту Послуги/Сервіси за умови наявності на Особовому рахунку позитивного балансу.
- 8.2. Оператор зобов’язується надати Абоненту динамічну приватну IP-адресу (private IP address) протягом усього часу надання Послуги.
- 8.3. При наявності технічної можливості, та за окремим письмовим замовленням Абонента, після отримання Авансу, Оператор надає статичну IP-адресу з урахуванням п. 8.1. цього Договору. Підтвердження надання статичної IP-адреси є її відображення в Особистому кабінеті Абонента.
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
- 8.4. Передавати інтернет-трафік Абонента до мережі Інтернет. Швидкість передачі не є гарантованою та залежить від навантаження на мережу, доступність ресурсів Інтернет тощо, але не може бути меншою, ніж мінімальна гарантована швидкість передачі даних.
- 8.5. За умови погодження Сторонами та/або у випадку, якщо це передбачено Тарифним планом, Оператор надає Абоненту Додаткові послуги, технічні засоби, що дозволять Абоненту за допомогою цих технічних засобів отримувати доступ до ресурсів та можливостей мережі Інтернет.
- 8.6. Оператор зобов’язаний надавати Абоненту в електронній формі, в режимі реального часу доступ до статистичної інформації про стан його Особового рахунку на web-сторінці Особистого кабінету Абонента.
- 8.7. Оператор зобов’язаний розміщувати на власному сайті актуальну інформацію, яка необхідна Абоненту для одержання Послуги (адреси зон надання Послуг, умови надання Послуг, Тарифи, перелік та склад Додаткових контент-сервісів, новини, у тому числі повідомлення про зміну та/або доповнення умов цієї Публічної оферти, про зміну Тарифів на надавані Послуги та зміни переліку доступного Контенту).
- 8.8. Оператор зобов’язаний вживати загальноприйняті технічні й організаційні заходи для забезпечення конфіденційності інформації, одержуваної або відправленої Абонентом. Доступ третіх осіб до інформації, одержуваної або відправленої Абонентом, забезпечується винятково відповідно до чинного законодавства України.
- 8.9. Оператор зобов’язаний забезпечувати конфіденційність облікової інформації Абонента.
- 8.10. Оператор зобов’язаний забезпечити якість надання Послуги в межах мережі передачі данихОператора відповідно до вимог чинних нормативних документів.
- 8.11. Оператор має право в односторонньому порядку вносити зміни й доповнення в будь-які пункти цієїПублічної оферти, а також змінювати Тарифи на надавані Послуги та Сервіси, змінювати, за умови технічної необхідності, надані Абоненту мережеві реквізити – ІР-адресу, маски підмереж, шлюзи, адреси та імена серверів та мережевих сервісів, логіни та паролі, тощо, з попереднім повідомленням Абонента через Сайт оператора або електронну пошту, або SMS – повідомленням, або повідомленням через Особистий кабінет не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до дати набрання змінами чинності. Оператор і Абонент визнають юридичну чинність зазначених у цьому пункті повідомлень.
- 8.12. Оператор має право в примусовому порядку припинити надання Послуг Абоненту у випадку порушення Абонентом положень пункту 7.7. цього Публічного договору а також у випадку надходження від правоохоронних органів офіційних повідомлень про протиправне використання Абонентом доступу до мережі Інтернет.
- 8.13. Оператор має право з метою ремонту обладнання й ліній зв’язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, включаючи зміну схем маршрутизації трафіку в глобальну мережу Інтернет, у необхідних випадках проводити планові профілактичні (з попереднім повідомленням Абонента, шляхом розміщення інформації про плановану дату, час і тривалість перерви на сайті Оператора та/або Особистому кабінету Абонента) й позапланові аварійні перерви з повним або частковим обмеженням у наданні Послуги. Проведення технічного обслуговування й ремонту за наявності можливості здійснюється Оператором у години найменшого навантаження на мережу та не може становити більше 36 (тридцять шість) годин протягом календарного місяця. Час такої перерви не вважається перервою в наданні Послуги та оплачується Абонентом.
- 8.14. У випадку виникнення аварійної недоступності Послуги, Абонент повідомляє про це представників Технічної підтримки Оператора за номером телефону або за електронною адресою, розміщеною на Сайті оператора. Строк поновлення доступності Послуги складає не більше ніж 72 (сімдесят дві) години.
- 8.15. Оператор має право відключити статичну IP-адресу у випадку, якщо Абонентом не оплачується Абонентна плата більше ніж 90 днів.
- 8.16. У разі закінчення терміну, який вказаний у п.8.15. Договору, Абонент не оплатив Послугу, статична IP-адреса відключається і Абонент у майбутньому не може скористатися цією ж IP-адресою.
- 8.17. Отримання нової статичної ІР-адреси регулюється п.8.3. Договору.
- 8.18. Відповідно до міжнародної практики, Оператор залишає за собою право без будь-якого повідомленняАбонента вводити ту або іншу фільтрацію, або блокування адресного простору й припиняти доступ Абонента до тих або інших об’єктів, інформаційних ресурсів і послуг мережі Інтернет (адрес, мереж, серверів, телеконференцій, списків розсилання й т.п.) як в Україні, так і за кордоном. Обмеження доступу вводяться у випадку, якщо практика експлуатації відповідних ресурсів порушує законодавство України, загальноприйняті норми використання мережі Інтернет. Обмеження доступу
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
стосується тільки адресації (доступності) і не означає порушення конфіденційності інформації
Абонента.
- 8.19. Оператор має право в порядку і на умовах передбачених чинним законодавством України,прослідковувати інформацію, що приймається та отримується в процесі користування Послугою й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно, за вимогами уповноважених державних органів, а також для нормального функціонування Послуги або захисту Оператора й інших Абонентів, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та чинному законодавству України.
- 8.20. Умови цього Договору передбачають можливість зміни Сторони Оператора без попереднього повідомлення Абонента в розумінні ч. 1 ст. 516 Цивільного кодексу України, при цьому інші умови Публічної оферти залишаються без змін та це не вплине на якість, кількість та ціну замовлених Абонентом Послуг.
- 8.21. Оператор зобов’язується надавати Послуги згідно наступних значень показників якості (при проводовому з’єднання без використання Wi-Fi):
- 8.21.1. Мінімальна гарантована швидкість: 1 Мбіт/с (мінімальна нормована швидкість)
- 8.21.2. Відсоток пакетів: <1%;
- 8.21.3. Час затримки (час передачі в один бік) для послуг Інтернет: <300 мс;
9. Порядок розрахунків.
- 9.1. Доступ Абоненту до Послуги/Сервісу надається Оператором на умовах передплати до останнього числа місяця, що передує звітному місяцю, в якому надається Послуга/Сервіс, 100 %-ої Абонентської плати за повний календарний місяць Послуги/Сервісу та лише при позитивному балансі Особового рахунку Абонента.
- 9.2. Абонент погоджується з тим, що Оператор своїми технічними засобами здійснює контроль стану Особового рахунку Абонента.
- 9.3. Оплата за Послуги/Сервіси провадиться відповідно до діючих Тарифів Оператора шляхом списання коштів з Особового рахунку Абонента. У випадку отримання Абонентом Послуг/Сервісів неповний місяць, вартість Послуг/Сервісів не перераховується.
- 9.4. Тарифи на Послуги/Сервіси, встановлені Оператором, включають обов’язкові податки та збори, що діють на території України.
- 9.5. Правила тарифікації визначаються Оператором самостійно.
- 9.6. Оплата за Послуги/Сервіси здійснюється по Тарифах, що діють на момент надання Послуг/Сервісів.Оплата за отримання Послуг/Сервісів означає, що Абонент знає та погоджується з Тарифами Оператора.10. Припинення доступу до Послуги.
- 10.1. З моменту утворення від’ємного балансу на Особовому рахунку Абонента, доступ до Послуг/Сервісів без попереднього попередження автоматично скорочується й може бути відновлений тільки після поповнення Особового рахунку. Оператор має право надати Абоненту до 3 (трьох) діб користування Послугою при від’ємному балансі на Особовому рахунку для надання можливості Абоненту внести Абонентну плату.
- 10.2. Оператор має право припинити доступ Абонента до Послуг/Сервісів, якщо Абонент залучений або бере участь у діях, які Оператор обґрунтовано вважає такими, що порушують правила й норми користування Послугами/Сервісами, викладені в дійсній Публічній оферті, або такими що порушують вимоги чинного законодавства України.
- 10.3. При припиненні доступу до Послуг/Сервісів внаслідок порушення Абонентом правил користування Послугою/Сервісом, викладених в пунктах 7.1. – 7.7. дійсної Публічної оферти, невикористаний залишок коштів на Особовому рахунку Абонента відшкодуванню або поверненню Абоненту не підлягає.
- 10.4. При припиненні доступу до Послуг/Сервісів Оператор не несе відповідальності за повідомлення або неповідомлення будь-яких третіх осіб про позбавлення Абонента доступу до Послуг/Сервісів та за можливі наслідки, що можуть виникнути в результаті такого попередження або його відсутності.
- 10.5. Кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір за умови попередження іншої Сторони за 30 календарних днів до дати такого розірвання та відсутності заборгованості за надані Послуги/Сервіси. Якщо на момент розірвання договірних відносин на Особовому рахунку Абонента є залишок коштів, то на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Абонента, такий залишок виплачується Абоненту протягом 30 (тридцяти) днів з моменту розгляду Оператором даного звернення.
- 10.6. У разі використання Абонентом Послуг/Сервісів з метою публічного показу або в комерційних цілях цей Договір автоматично розривається з дати виявлення такого порушення без будь-якого повідомлення Абонента. Абонент погоджується, що у цьому випадку до нього можуть бути заявлені
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
вимоги щодо відшкодування збитків, які він зобов’язаний задовольнити у повному обсязі, у строки
що будуть зазначені додатково.
10.7. У випадку виникнення технічної неможливості надання Послуги/Сервісу, яку спричинили дії третіх
осіб, Договір вважається розірваним з дати виникнення такої обставини, повернення залишку коштів на особовому рахунку Абонента здійснюється у порядку, визначеному у пункті 10.5 цього Договору. Постачальник ЕКП прикладає всіх можливих зусиль для повідомлення Абонента про настання подій, викладених у цьому пункті, але не несе відповідальності за не отримання Абонентом повідомлень з незалежних від Постачальника ЕКМ причин.
11. Вирішення суперечок.
- 11.1. Суперечки і розбіжності, що виникли з цього Договору або пов’язані з ним, Сторони повинні намагатись вирішити шляхом переговорів і консультацій.
- 11.2. У випадку неможливості вирішення суперечки згідно з п.11.1. протягом одного календарного місяця суперечка передається на розгляд в Господарський суд за місцезнаходженням відповідача, відповідно до діючого законодавства України.12. Відповідальність сторін. Форс-мажор.
- 12.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань відповідно до чинного законодавства України.
- 12.2. Оператор не несе відповідальності:
- 12.2.1. за інформацію, поради, програмне забезпечення, самостійно отримані Абонентом черезмережу Інтернет та/або кабельне телебачення;
- 12.2.2. за будь-які витрати або збиток, які прямо або побічно виникли в результаті самостійногоодержання Абонентом інформації й послуг через мережу Інтернет та/або Кабельнетелебачення;
- 12.2.3. за збиток, що виник через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента;
- 12.2.4. за збиток, нанесений Абоненту в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентомза допомогою Послуги;
- 12.2.5. за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абоненту в результаті використання абонеможливості використання Послуги;
- 12.2.6. за ризики, пов’язані з збереженням конфіденційної інформації, що знаходиться на обладнанніАбонента, та за працездатність самого обладнання.
- 12.2.7. за якість Послуги – у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування,програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентомпрограмного забезпечення і устаткування;
- 12.2.8. Оператор не несе відповідальності за неотримання Абонентом Послуг або їх якість увипадках пошкодження Абонентського відгалуження та/або обладнання (телевізійного приймача, модема, комп’ютера) Абонента, а також у випадках шкідливого впливу передавальних (випромінюючих) пристроїв, що використовуються без отримання згоди на їх використання Державної інспекції з електрозв’язку; невідповідності технічних характеристик Абонентського відгалуження вимогам Оператора, а також у разі, якщо роботи з підключення Абонентського відгалуження були виконані Абонентом самостійно;
- 12.2.9. Оператор несе матеріальну відповідальність за якість наданих Послуг. Компенсація претензій здійснюється у випадку безпідставного припинення надання Послуг Оператором та за письмової заяви Абонента за термін, що не перевищує один розрахунковий період, шляхом надання Абоненту знижки в наступному розрахунковому періоді. Сума знижки відповідає кількості днів, в які доступ до користування Послуг був безпідставно припинений, помножений на середньодобову Абонентну плату (щомісячна Абонентна плата поділена на кількість днів у відповідному місяці).
- 12.2.10. Послуги надаються в тому вигляді, в якому вони доступні на момент надання, без яких-небудь прямих і (або) посередніх гарантій, тобто оператор не гарантує, що Послуги будуть надані безперервно і (або) без помилок за межами контролю Оператора. Будь-яка інформація і (або) поради, надані Абоненту Оператором, не можуть розглядатися як гарантії. Оператор докладає всі розумні зусилля і здійснює всі можливі заходи з метою недопущення затримок, помилок і перебоїв при наданні Послуг, а також їх усунення в розумні строки.
- 12.2.11. за нормальне функціонування й доступність окремих сегментів мережі Інтернет;
- 12.2.12. за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходяться поза межеювідповідальності Оператора.
- 12.2.13. за неотримання Абонентом Послуги/Сервісу або отримання Послуги/Сервісу неналежної
якості у випадку:
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
12.2.13.1. 12.2.13.2. 12.2.13.3.
12.2.13.4. 12.2.14.
відсутності у Абонента забезпечення доступу до ЕКМ Оператора; пошкодженого (несправного) та/або невідповідного обладнання Абонента;
якщо відсутність (або неналежна якість) доступу до ЕКП є результатом порушення з боку Абонента правил користування обладнанням Абонента. несанкціонованого втручання Абонента у роботу ЕКМ Оператора або пошкодження ЕКМ Оператора третіми особами.
постачальник ЕКП не несе матеріальної відповідальності за якість Послуг/Сервісів і перерву у їх наданні у випадках причин на які Постачальник ЕКП не має змоги впливати, такі як перерви у електропостачанні на обладнанні Оператора, пошкодження кабелів Оператора, інші аварійні та непередбачувані ситуації.
- 12.3. Оператор не гарантує:
- 12.3.1. можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, які тимчасово абопостійно недоступні через мережу Інтернет та/або Кабельне телебачення;
- 12.3.2. абсолютну безперебійність доступу до Послуги або максимальну заявлену швидкістьдоступу до Послуги у пікові години навантаження мережі;
- 12.3.3. встановлення з’єднання з мережею Інтернет на максимально можливій швидкості.
- 12.4. Планові профілактичні й позапланові перерви до 36 (тридцять шість) годин на місяць входять у склад Послуги Оператора та не призводять до зменшення Абонплати.
- 12.5. Абонент повністю відповідальний за зберігання персональних і облікових даних, та несе всю відповідальність за збитки, що можуть виникнути через їхнє несанкціоноване використання.
- 12.6. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань задоговором на час дії обставин непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов’язань за Договором. До них належать стихійні явища (землетрус, повінь і т.п.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії тощо), заборонні міри уповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження тощо), а також викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.
- 12.7. Абонент розуміє і погоджується, що Оператор та Партнер не несуть відповідальності та не дають жодних гарантій та/або запевнень щодо наповнення та зміст Контенту, який надається “в тому вигляді, в якому він існує” (тобто Абонент отримує послугу в обсязі та якості, що існує на момент доступу до Сервісу, з будь-якими недоліками та перевагами, які існували на момент надання послуги без жодних гарантій щодо якості та обсягів Сервісу зі сторони Оператора та Партнера).
- 12.8. Абонент розуміє і погоджується з тим, що будь-які телепрограми / телепередачі / телеканали / твори, що входять до Сервісу можуть бути видалені, замінені або переміщені, а також, що телеканали включені до Сервісу можуть проводити профілактичні та відновлювальні роботи, протягом яких доступ до таких телеканалів є обмеженим (без попередження та без погодження з Абонентом).
- 12.9. Оператор та Партнер не несуть відповідальність за відповідність Сервісу цілком або його частин очікуванням Абонента, припинення доступу Абонента до Сервісу, збереження логіна і пароля Абонента, збитки, які виникли у Абонента через технічні збої апаратного або програмного забезпечення.
- 12.10. Для забезпечення безпеки в мережі або при отриманні скарг від інших Абонентів, Абонент надає право Оператору перевіряти дані, що отримуються/пересилаються Абонентом, при цьому отримана інформація не може передаватися третім особам, за виключенням випадків, встановлених законодавством.13. Прикінцеві положення.
- 13.1. Абонент підтверджує, що він є повнолітньою та дієздатною особою та укладаючи цей Договір він не порушує права інших осіб.
- 13.2. Оператор гарантує Абоненту, що у нього є достатньо ресурсів (в тому числі трудових) для повного і своєчасного виконання своїх договірних зобов’язань.
- 13.3. Оператор при підключенні не проводить ідентифікацію абонента, не потребує надання персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Абонент отримує Послуги знеособлено.
- 13.4. Якщо в результаті Акцепту або виконання даного Договору, Абонент передав Оператору персональні дані у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», то в такому випадку Сторони погодили, що Абонент, укладаючи цей Договір, одночасно надає згоду Оператору
Публічний Договір у редакції від 01.05.2023 року
здійснювати їх обробку, використання, виступати володільцем бази персональних даних, що утворилася в такий спосіб, залучати у випадку необхідності за договорами розпорядників персональних даних, а також визнає, що Абонент є повідомленим про мету обробки персональних даних Абонента, що пов’язана із забезпеченням реалізації адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, відносин у сфері електронних комунікаційних послуг, інших правовідносин, які виникають в результаті обробки персональних даних.
- 13.5. Абонент розуміє та погоджується із тим, що не має права при отриманні послуги доступу до пакетів телепрограм неправомірно здійснювати запис будь-якої програми мовлення або будь-якої її складової частини на будь-які носії, неправомірно здійснювати їх відтворення та/або публічний показ. У випадку вчинення таких дій Оператор має право розірвати договірні відносини із Абонентом в односторонньому порядку без повідомлення Абонента. Будь-які збитки, які прямо чи опосередковано завдані Оператору та/або третім особам діями Абонента, що полягають у неправомірному копіюванню, відтворенню чи публічному показу телевізійних програм та їх складових частин покладаються на Абонента та стягуються із Абонента.
- 13.6. У разі непогашення заборгованості за надані Послуги/Сервіси, Абонент погоджується, що інформація про нього щодо стану розрахунків за цим Договором та Послуг/Сервісів, наданих йому за Договором, а також інші відомості, зазначені Абонентом при укладенні Договору, можуть бути передані третім особам, а також використані з метою формування реєстру боржників, доступного для вищезазначених осіб.
- 13.7. Постачальник електронних комунікаційних послуг не несе майнової відповідальності перед кінцевим користувачем за невиконання чи неналежне виконання зобов’язань з надання електронних комунікаційних послуг внаслідок дії обставин непереборної сили (землетрус, повінь, ураган тощо), викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються постачальником електронних комунікаційних послуг, або з вини кінцевого користувача у випадках, передбачених цим Законом.
- 13.8. Всі додатки та доповнення до Договору є його невід’ємною частиною.